Sunday, March 27, 2005

男人真討厭

曾經,我以為只要有愛有感覺,就會去爭取自己要的幸福。

我不介意女追男,因為我喜歡他,想要和他一起分享生活中苦與樂。

當然,如果對方不願意,我肯定不會死纏爛打。最重要的是,要讓對方知道我對他的感覺。

我失敗了。

原來,他不喜歡這類型女生。我為愛而爭取,在他眼中卻是太主動,失去了女生該有的矜持。

男人真討厭,嘴巴說可以接受女人性格熱情,不要造作。事實上,卻希望自己的另一半千萬不是這種類型,最好小鳥依人,柔情似水。

結論是,男人的普通女友,熱情;男人的親密女友,柔情。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

what's the problems?

is he did not accept you because you are over-proactive?

oh... he had lost the feelings on you.

don't cheat yourself, when the feelings gone, reasons given to you, just an mere excuse.

a guy that you hate, did not worth for you to love.

read my blog!

March 27, 2005 11:53 AM  

Post a Comment

<< Home