Tuesday, March 29, 2005

Juin's Wedding Eve



Juin's Wedding Posted by Hello

學院朋友佩君在星期日(27日)出嫁,昔日朋友重聚,好不熱鬧。

2002年畢業後,大家各奔東西,鮮少見面。

婚禮前夕,檳城的我、麗嬑、慧蕓、淑貞、秋莉、晶晶,大山腳的曉薇,北海的明玉和偉強,特別從KL回來的君婉、筠筠、麗亭、淘淇、瑋晶和玉珊在佩君家聚會,久別重逢,場面嘰嘰喳喳,只嘆時間過得特別快,今夜過後,不知何時再見。

星期日早上,我、曉薇、麗嬑、慧蕓和明玉加入姐妹團,齊齊考驗新郎。

場面最搞笑的是,姐妹團限時新郎在新娘面前搖呼拉圈,當新郎準備開始時,新娘子拋出一句話:“搖歸搖,別撞到我爸的電視機。”哎喲,這新娘子兇得很!

晚宴上,我、曉薇、麗嬑、慧蕓、明玉、君婉、筠筠、麗亭、淘淇和晶晶打扮漂亮,聲音卻是全場最吵,相信別桌男子看了都會拔腿跑,哈。

這次的聚會,相信大家都非常開心且難得,期待下一個朋友的喜訊吧!


5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

谢谢你,小霓子!也谢谢所有出席我婚礼的朋友,你们的出席为我的婚礼添上了很多色彩,真的真的一万个感谢!我爱你们大家!!!

March 29, 2005 10:06 AM  
Blogger dmemories said...

dear Juin

嘿,給我一兩天間吧,待我burn好照片,就聯絡你。

還有,你婚禮的靚照,陸續有來,留意我的blog吧 (",)

祝新婚快樂哦!

March 29, 2005 10:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dear Juin,

Why you always said thank you, actually i should say, because of you, let me felt that What is Friendship means...

Thank you so much to be my best friend, so great and lucky to know you in my life... thank you... really..

Sheau Wei
30/03/2005

March 30, 2005 2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dear Nee,

Thank you to you too....be my best friend .. love you...

Sheau Wei

March 30, 2005 2:36 PM  
Blogger dmemories said...

yes, I also agree what Sheau Wei said, dont know why Juin always said thank you to all the invited friends...

I think only one reason can be explain, for those girl who has been married must become "laoyee", always gham gham cham cham in her life...hahahaa !!

so, Sheau Wei, did you agree with what I am saying...

March 30, 2005 2:40 PM  

Post a Comment

<< Home